Правила проживання в Готельно-відпочинковому комплексі EDEM RESORT & SPA

Правила проживання в готельно-відпочинковому комплексі Edem Resort & SPA (надалі Правила), розроблені на підставі "Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг", затверджені наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р. № 19.
Правила регламентують процедуру та порядок надання Гостям (Замовникам) готельних послуг в комплексі Edem Resort & SPA (надалі - Комплекс) та розповсюджуються на всіх фізичних та юридичних осіб, що здійснюють бронювання та користуються готельним послугами, які надає готель, якщо інші умови не визначені в Договорі між Комплексом та Гостем/Замовником.

1. Правила розміщення в готелі
 

1.1. Час виїзду гостей та розрахунковий час - 12:00.
1.2. Час реєстрації та поселення у готелі - з 14:00.
1.3. Заїзд до 14:00 є додатковою послугою та надається за попередньою заявкою Гостя/Замовника залежно від наявності вільних номерів.
1.4. Вартість раннього заїзду з 06:00 до 14:00 становить 50% вартості номера за 1 добу згідно затвердженого тарифу, що діє на момент надання послуги. Вартість раннього заїзду до 06:00 становить 100% вартості номера за 1 добу.
1.5. Пізній виїзд, після 12:00 є додатковою послугою та надається залежно від наявності вільних номерів. Вартість пізнього виїзду до 20:00 становить 50% вартості номера за 1 добу. Після 20:00 – 100% вартості номера за 1 добу згідно затвердженого тарифу.
1.6. Готель, SPA та ресторани в готелі приймають гостей віком від 14 років.
1.7. Готель не несе відповідальності за цінні речі, залишені в номері у випадку втрати ключа.

2. Правила перебування в SPA
 

2.1. Години роботи SPA: 8:00-22:00
2.2. Години роботи саун: 14:00-22:00
2.3. Забороняється заносити у зону SPA їжу та напої, інші сторонні речі окрім речей, передбачених для відпочинку (халат, рушник, змінне взуття, спортивний одяг);
2.4. Забороняється виносити речі зі SPA;
2.5. У SPA необхідно перебувати у відповідному одязі. Форма одягу в спортивному залі: спортивний костюм та спортивне взуття; Форма одягу у SPA зоні: купальний костюм та халат.
2.6. SPA приймає гостей від 14 років.

3. Гість зобов’язаний
 

3.1. Дотримуватися правил, встановлених адміністрацією Комплексу.
3.2. Дотримуватися правил пожежної безпеки.
3.3. Дбайливо ставитися до майна, що знаходиться в номері та на території Комплексу.
3.4. Своєчасно розраховуватись за отримані послуги Комплексу згідно діючих у комплексі тарифів.
3.5. Якщо при вибутті Гостя із готелю буде виявлено, що Гість не оплатив додаткові послуги, надані комплексом, Гість, на підставі документів, що підтверджують надання таких послуг, зобов’язаний оплатити такі послуги готівкою або платіжною карткою згідно діючих у Комплексі тарифів.
3.6. Гість погоджується, що на підставі документів, що підтверджують надання Комплексом додаткових послуг згідно діючих у Комплексі тарифів, Гість уповноважує готель та надає право уповноваженим службам готелю на відшкодування зі свого карткового рахунку вартості наданих додаткових послуг шляхом самостійного переведення з рахунку Гостя на рахунок Комплексу коштів у розмірі вартості послуг, які не були оплачені Гостем при виселенні з готелю.
3.7. Гість несе відповідальність за майно, що знаходиться в номері, в якому він проживає, та за майно Комплексу, яким він користується.
3.8. У випадку втрати або пошкодження майна Комплексу випадково чи навмисно Гість зобов’язаний повідомити про це службу прийому та розміщення гостей та оплатити його вартість згідно прейскуранта.
3.9. Гість свідчить та гарантує, що він, у випадку втрати або пошкодження майна Комплексу, випадково чи навмисно, повідомить про це службу прийому та розміщення гостей та оплатить вартість майна згідно прейскуранта до виселення з Готелю.
3.10. Гість погоджується із тим, що у випадку невиконання ним вимог п.3.8. цих правил, Комплекс має право звернутись у встановленому законом порядку до компетентних органів державної влади з метою компенсації завданої Комплексу шкоди.
3.11. Після 23:00 громадяни, запрошені в номер до гостей, повинні зареєструватися на рецепції.
3.12. Просимо залишати цінні речі (гроші, коштовності) в сейфі у номері. За коштовності, не залишені у сейфі, адміністрація Комплексу відповідальності не несе.

4. Гість має право
 

4.1. Гість має право замовити додаткові оплатні та безкоштовні послуги, звернувшись заздалегідь до адміністратора рецепції.
4.2. За послуги бару та ресторану Гість може розрахуватися готівкою або кредитною карткою, або шляхом розпорядження віднести вартість отриманих ресторанних послуг на особовий рахунок його номера, поставивши свій підпис на бланку замовлення.
4.3. За інші додаткові послуги (хімчистка, пральня, прасування та інші) Гість може розрахуватися готівкою або кредитною карткою, звернувшись до адміністратора на рецепції, або шляхом розпорядження віднести вартість отриманих додаткових послуг на особовий рахунок його номера, поставивши свій підпис на бланку замовлення.
4.4. При зарахуванні вартості отриманих додаткових послуг на особовий рахунок номера Гостя оплата здійснюється Гостем до виїзду з готелю.
4.5. У разі, якщо під час перебування у Комплексі Гість загубив речі, Гостю слід якомога скоріше повідомити про це службу прийому та розміщення готелю.
4.6. Гість має право на пересилку забутих у готелі речей за письмовою вимогою Гостя та за його рахунок.
4.7. Гість має право висловлювати свої зауваження, претензії або пропозиції адміністрації готелю та вносити їх у книгу відгуків та пропозицій.

5. Гостю заборонено
 


5.1. Заносити і зберігати в номерах речовини, матеріали і речі, що є небезпечними для життя та здоров’я людей;
5.2. Тримати в номері тварин та птахів;
5.3. Користуватися електронагрівальними та іншим електричними приладами, що не входять до комплектації номера;
5.4. Залишати в номерах готелю сторонніх осіб на період своєї відсутності без попередження адміністрації готелю;
5.5. Передавати іншим особам картку доступу до номера.
5.6. Переставляти і виносити меблі з номера, переставляти меблі та елементи декору в комплексі.
5.7. Курити в номерах або на території комплексу за винятком спеціальних зон, де можна курити. У випадку куріння в номерах адміністрація готелю буде змушена стягнути з Вас штраф у розмірі 500 грн. в оплату за очищення номера від запаху цигаркового диму.
5.8. Користуватися послугами готелю не зареєстрованим на рецепції гостям.
5.9. Шуміти, голосно слухати музику з 22:00 до 8:00.
5.10. Порушувати спокій та дисципліну в готелі, загальновизнані норми поведінки, в т.ч. перебувати на території готелю під дією наркотичних засобів, проявляти агресію або дії, які загрожують безпеці здоров'я або майна інших осіб.
5.11. Завдавати шкоду майну готелю.

Ці правила є публічним договором.

Ці правила розроблені на основі положень Цивільного кодексу України зокрема, але не обмежуються ст. 570, 633, 641, 693, 706 і ЗУ "Про захист прав споживачів".