Етикет та правила поведінки у SPA

SPA – оаза релаксу, відновлення та омолодження. Тут панує атмосфера спокою та внутрішньої гармонії.

Години роботи SPA: 08:30-22:00

SPA одяг
Для Вашої зручності у SPA ми надамо Вам рушник, халат та тапочки. Особисті речі можна залишити в шафці в кімнаті для переодягання.

Згідно етикету, перебувати у всіх загальних зонах SPA необхідно в купальних костюмах. В тренажерному залі - у спортивному одязі та взутті.

Вікові обмеження
В нашому SPA-центрі ми приймаємо гостей віком від 14 років.

Зберігання цінностей
Всі шафки в кімнаті для переодягання оснащено електронними замками, проте ми все ж рекомендуємо Вам залишити цінні особисті речі в сейфі у Вашому номері.

SPA процедури
Перелік SPA процедур можна знайти в меню на рецепції SPA та на нашому веб-сайті www.edem-resort.com.ua. Якщо Вам потрібна допомога при виборі процедури, зателефонуйте, будь ласка, на рецепцію SPA 5-20 або +38 068 320 23 62 і наші кваліфіковані співробітники порадять те, що потрібно саме Вам, залежно від Ваших потреб та очікувань.

Час прибуття на процедури
Будь ласка, прийдіть у SPA-центр принаймні за 30 хвилин до призначеної процедури, щоб спокійно переодягнутися та приготуватися. Якщо запізнення не уникнути, будь ласка, зателефонуйте та попередьте адміністраторів SPA. Запізнення зменшить час Вашого перебування на процедурі, оскільки нам потрібно буде завершити її, як заплановано, щоб належним чином підготуватися до наступного гостя.

Скасування SPA процедур
Скасувати SPA процедуру можна за 4 та більше годин до її початку, зателефонувавши на рецепцію SPA. При скасуванні процедури менш ніж за 4 години стягується оплата в розмірі повної вартості процедури..

Правила користування мобільними телефонами
У SPA панує атмосфера тиші, спокою та внутрішньої гармонії. Тому просимо Вас вимкнути мобільний телефон перед входом до SPA та залишити його в шафці.

Безпека
Задля Вашої безпеки, будь ласка, не бігайте в SPA та навколо басейну, не стрибайте в басейн або в джакузі.

Правила гігієни
Будь ласка, накривайте лежаки рушником перед тим, як на них лягти.
Будь ласка, не лягайте на незастелені рушником лежаки в мокрому одязі.

Обмеження за станом здоров'я
Будь ласка, попередьте фахівців SPA-центру про вагітність або про проблеми зі здоров'ям. Ми запропонуємо Вам ті процедури, які будуть для Вас найкориснішими та порадимо, яких процедур слід уникати через фізичні обмеження або чутливість до препаратів.

Продукти харчування, алкогольні напої та SPA
У SPA панує атмосфера гармонії та оздоровлення. Будь ласка, не приносьте їжу та напої в зону SPA, окрім напоїв, що пропонує SPA меню. Ми також не рекомендуємо вживати алкоголь до, під час або одразу після SPA процедури.

Гоління
Ми не рекомендуємо голитися перед процедурами чи послугами. За винятком процедур з догляду за обличчям, перед якими потрібно поголитися за 2 години до послуги.

Особисті вподобання
Будь ласка, повідомте про особисті вподобання: інтенсивність масажу та ін. фахівцю SPA, щоб ми могли зробити Ваше перебування в SPA-центрі максимально комфортним.

Стать фахівця
Якщо для Вас є важливою стать фахівця SPA, що буде робити процедуру, будь ласка, попередьте нас при замовленні. Хочемо зазначити, що всі наші фахівці - професіонали високого рівня, з якими Ви почуватимете себе максимально комфортно.

Подяка та чайові
Фахівці SPA докладають усіх зусиль, щоб Ваше перебування у нас було максимально комфортним та корисним. Якщо ми перевершили Ваші очікування, Ви можете подякувати чайовими безпосередньо фахівцю або залишити чайові на рецепції SPA.

Оплата
Ми приймаємо кредитні картки та готівку. Якщо Ви є гостем готелю, оплату за SPA послуги можуть нарахувати безпосередньо на Ваш номер.

Подарунков сертифікати SPA, готелю та комплексу
До Ваших послуги також подарункова карта в СПА на певну грошову суму або на конкретні процедури. Будь ласка, зателефонуйте в SPA, щоб ми підготували для Вас сертифікат.

Зворотній зв'язок
Якщо перебування у SPA не виправдало Ваших очікувань, будь ласка, повідомте про це менеджеру SPA: mspa@edem.com.ua або черговому менеджеру перед тим, як покинути заклад. Якщо менеджери будуть не доступні, будь ласка, зателефонуйте в SPA, щоб обговорити це питання пізніше. Отримуючи зворотній зв'язок від наших гостей, ми можемо виправляти незручності та покращувати сервіс та якість послуг. Дякуємо.